25.4.23

Etsintäkuulutus

 Hei. Jos sä luet mun blogia siksi, että olit joskus iso osa arkeani suomi24:n kautta tai Ircissä.. 
Haluatko vielä pitää yhteyttä? Mitä sulle kuuluu? Todennäköisesti mä mietin Just Sua. Kävin tänään läpi ihmisiä joista ei vaan enää koskaan kuulunut.. Elämä muuttui liikaa, mä väsyin tietokoneisiin, väsyin vähän elämääni. Mutta en ihmisiin siinä oikeastaan. 
Monista on mukana ne cd-levyt mitä sain. Siihen aikaan tuli tehtyä mixtape-systeemillä, kun ei ollut mitään spotify-listoja linkattavaksi. 
Mulla on monesta livetapaamisesta kuvia, monet kyllä hävinneetkin tietokoneiden vaihtumisen ja hajoamisen kautta. Jossain vaiheessa ajattelin että paskat, ja hävitin vanhat kovalevyt. Nyt ne ois kultaakin kalliimpia, koska irc-logit ja muu. Mä haluan muistaa teidät kaikki. 

Mutta.. Moni on edesmennytkin jo. Sattui kun katselin last.fm:ltä ihmisiä.. Jurgele. Erityisikävä. Ihan helvetisti. Maku on edelleen super, mutta.. Ei vaan päivity enää koskaan. Mulla on niin jäätävä ikävä että kurkkua kuristaa. 

Mut te jotka olette siellä? 
Suomi24. Seurahuone. Kirkkocafe. 
Ircnet: linux-kanavat. Debian.fi ja tietty #aaretontylsyys

Olin Tearcandy. Yty. Yön tytär. Kyllä te tiedätte kuka täällä huutelee vuosien takaa. 

Mä kaipaan teitä. Mä haluan kuulla. 
Osa on facebookissa kaverilistoilla, muttei juuri jutella. 

Mä oon tullut araksi ottamaan yhteyttäkin, koska maailma on muuttunut. Ihmiset ovat muuttuneet. Ja koska monella on se kumppani, joka ei aina ole ymmärtäväisimpiä mahdollisia. Tämmönen polyhoro kun ottaa yhteyttä 10 vuotta jälkikäteen niin... Niin. Mä en sano mitään. Mut mä haluaisin silti teidät kaikki takaisin jossain määrin elämääni? 
Musta ei enää oo ehkä aktiivi-irc-ihmiseksi, liikaa elämää. Lapsi. Kaikki.. 
mut.. Silti? Kerro mulle susta. 

2 kommenttia:

Sun äitis kirjoitti...

Luulin, että se oli joku trolli, eihän kukaan enää tarkoituksella kommentoi Sun äitilläs! Mutta ei, ihan oikea vuosien takainen tuulahdus odotti kommenteissa, kiitos!

Työ ja opiskelu veivät minut mennessään jo joskus 2008 paikkeilla ja blogit jäivät. Aina joskus on kuitenkin kiva käydä nuuhkimassa nurkkia ja muistelemassa menneitä!

Terkuin
SÄ, eläkkeellä vuodesta 2020

-TC- kirjoitti...

Ihanaa että olet olemassa :) tainnut meille kaikille enemmän tai vähemmän käydä se "oho, elämä" :)