25.10.14

Fatness ja Fitness

Mä en ole koskaan ymmärtänyt sinällään fitnessiä. Eräs ystävätär taannoin hurahti moisiin juttuihin, mutta en tiedä mikä on nykyinen tilanteensa. Itse en tosiaan ole osannut missään vaiheessa edes minuuttia kuluttaa siihen että haaveilisin fitness-jutuista. Ainoa asia mikä liittyy fitnessiin ovat aamiaismuroni..

Täytyy myöntää että kun olen katsonut muutamia kauniskasvoisia fitness-mallejen kuvia, olen ollut sitä mieltä että ovat varmasti järjenköyhiä bimboja. En ole ajatellut että heillä on perhe, koti ja ehkä jopa päivätyö. Olen pitänyt heitä oikeastaan ravihevosina jotka kisaavat vain laput silmillä ja millään muulla ei ole väliä. Ei mistään mitään mielipiteitä, paitsi siitä mikä Skyr-maku on kaikkein parasta.. (Kuulema uuniomena. Kokeilin kolmea makua, en pitänyt yhdestäkään.)


Tiedän "maineelta" vain yhden ihmisen täältä nykyiseltä kotikylältäni, joka on noita kisoja harrastanut. Täytyy myöntää että pidän häntä tyhjäpäänä; siitäkin huolimatta, tai ehkä juuri siksi, että tiedän hänen ihmissuhteistaan jotain. Hänellä on "perhe", tai ainakin parisuhde, jollaista itse en missään nimessä haluaisi. Hänellä on ammattikin, jota en juuri osaa kunnioittaa. Hänen entisten ystäviensä kertomisien perusteella hän on äärimmäisen omistava, ja kuitenkin ajatuksiltaan yksioikoinen ja yksinkertainenkin.. Mutta hyvä siinä fitneksessään, lavalla.

Mutta siis en voi sanoa tehneeni mitään kokonaisvaltaista tutkimusta aiheesta, mielikuvani ovat rakentuneet vain niiden pienten läpileikkausten perusteella mitä ohitse on vilahtanut.

Ei minun ihannekuvani tällainen lyllerökään ole, ei toki. Mutta se täydellinen nainen? No se on se Angelina Jolie. Tähtäänkö sellaiseksi? En. En edes oikein osaa tähdätä mihinkään... Painoa olisi hyvä saada pois, mutta se "esikuva" puuttuu, että mitä minä haluan. Minusta tuntuu että minä haluan olla ihan vaan minä, ja voida hyvin. Miellyttää ehkä mieheni silmää jollain tavalla..? Ehkä jos olisi selkeämpi tavoite, kuten näillä fitness-hörhöillä, tulokset olisivat saavutettavissa nopeammin... Silmälaput, ne silmälaput..



Miesfitness-ihmisistä en oikein välitä. En tykkää pullistelevista suonista. Enkä oikeastaan mistään ylipumpatuista lihaksista ylipäätään... Ei sillä, Musta Barbaari on hyväkroppainen, toki. Mutta en minä sellaista muskelimasaa sänkyyni haluaisi. Varsinkin nykyinen musta Barbaari on tosiaan hieman ylitreenattu minun makuuni, vaikka kropanhallintaansa ihailenkin kovasti..


Ja oikealla näemme miesällötyksen. Oikeasti, omaa silmääni se muskeliton, lähes olemattomiin kuivunut konttorirottanörttikin on seksuaalisesti vetoavampi kuin ylipumpattu, kisakunnossa oleva yrjötys. En tiedä miksi joillain naisilla on tarve / kyky ihannoida noita viimeisen päälle treenattuja, rekkaa perässään kiskovia otuksia. Minulle riittää että mies jaksaa kävellä perässäni ostoskeskuksessa pari tuntia ja kantaa ostokseni. Siihen nyt toki vaikuttaa se, että ostokseni ovat hyvin pieniä, varallisuudestani johtuen... Mutta mutta..

Niin. Tänään sain kuitenkin tosiaan herätyksen, etteivät kaikki fitness-bimbot olekaan bimboja!
Törmäsin Facebookissa kaverini linkittämään juttuun, joka raotti aavistuksen verran silmiäni. Luin sen läpi, ja minussa paloi halu tietää lisää tämän ihmisen ajatuksista. Luin siis enemmänkin Prime Bodya ja avasin lopullisesti silmäni asian suhteen. Eli ne eivät tosiaan ole kaikki bimboja, ja niiden kanssa voi jopa kommunikoida.


...Silti.. Olen skeptinen ihminen. Ehkä tämä tapaus on se kuuluisa poikkeus joka vahvistaa säännön. Jätän hakeutumatta fitness-seuraan, kun onneksi hekin jättävät minut rauhaan.
Nyt kun on päässyt avautumaan, voi palata sen tutun ja turvallisen fitnessin pariin. Nestle fitness yogurttia naamaan!

Ei kommentteja: